قرآن

ساخت وبلاگ

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی


    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشوییدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 86 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 62

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی

    قیمت فایل فقط 18,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت زناشویی

    رضایت زناشویی
    رضایت زناشویی
    مقدمه
    2-1-2-2-عوامل مرتبط با رضایت زناشویی
    1- سلامت روانی
    2-ویژگی های شخصیتی
    3-سبک های دلبستگی
    4-کیفیت زندگی
    2-1-2-3-صمیمیت و وفاداری(تعهد زناشویی) لازمه رضایت زناشویی
    2-1-2-3-1-نظریه سه وجهی عشق استرنبرگ
    2-1-2-3-2-مدل مک مستر در خانواده
    2-1-2-3-3-مدل چند مختصاتی السون از ازدواج و خانواده
       نگرش ها به رفتار جنسی در بستر تاریخ
    – دوران های اولیه
    – تفکرات شرقی  
    – تفکرات  قرون وسطی و رنسانس
    – قرن بیستم
    – فروید
    – هولاک الیس
    – آلبرت الیس  
    – مسترز و جانسون   
    – کینزی
    نظریه طبقه بندی ازدواج های بادوام
    نظریه مبادله اجتماعی
    نظریه چرخه زندگی زناشویی
       – عوامل مؤثر در رضایت زناشویی
    ادبیات و گستره پژوهشی تحقیق
    پژوهش های داخلی
    پژوهش های خارجی
    منابع و مآخذ

    مقدمه
    اسچوماچر (2010)، مهمترین عامل رضایت زناشویی را انطباق بین زوج ها توصیف می كند و معتقد است این عامل سطح رضایت زناشویی را افزایش  می دهد .رضایت زناشویی، میزان علاقه مندی زوج ها به یكدیگر و نگرش مثبت به متأهل بودن است كه با عواملی از جمله تحریف آرمانی، مسائل شخصیتی، ارتباط، حل تعارض، مدیریت مالی، فعالیت های اوقات فراغت، رابطة جنسی، فرزندان، دوستان و جهت گیری مذهبی وابسته است.  کرادوک (2009)، بر روی مقوله های مؤثر در رضایت زناشویی تحقیق كرده و به این نتیجه رسیده است كه زوج هایی كه انعطاف پذیری، سازگاری و همبستگی بیشتری داشته اند از رضایت زناشویی بیشتری برخوردار بوده اند و همچنین همبستگی مثبت را بین رضایت زناشویی با مؤلفه های همسویی در اوقات فراغت، همگرایی در مسائل مربوط به فرزندان، ازدواج و دوستان به دست آورده اند. شرونیک و پلاکوا (2014)، در پژوهش خود به این نتیجه رسیدند كه شباهت زوج ها از نظر ویژگی های شخصیتی، باورها و اعتقادات بر رضایت زناشویی و سبك زندگی آنها تأثیر مثبت دارد. ورود به دنیای زناشویی و به تبع آن رضایت از زندگی، نیازمند نوعی داشتن مهارتهای پایه زندگی نسبت به زندگی مشترک است(یارمحمدیان، بنکدار هاشمی و عسگری، 1390)، که نبود  مهارتهای زندگی و نداشتن این توانمندها می تواند پیامدها و مشکلاتی برای زندگی فرد و زوجین در بر داشته باشد که می توان به افسردگی، ناسازگاری، اختلالات اضطرابی، اختلالات خوردن و الکلیسم. این مشکلات می‏تواند سطح رضایت از زندگی را کاهش و اختلافات زناشویی را افزایش دهد(داس، سیمپسون و کریستنسن ، 2004).
    سلامت و پویایی خانواده، به عنوان هسته بنیادی و سازنده جامعه ریشه در سلامت و شادابی و رضایت از زندگی همسران دارد. پس از ازدواج و زندگی زناشویی، به عنوان هسته اصلی و پایه گذار خانواده، بسیار مورد توجه است. ازدواج، نهادی اجتماعی است که دو فرد کاملا متفاوت از نظر اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی را برای تشکیل یک خانواده به هم پیودن می دهد و به همین دلیل، نسبت به دیگر نهادها، با اختلافات بیشتری در درون خود روبه رو است. اختلافات پدیده‏یی است که که از آغاز بشریت وجود داشته و به عنوان یک عامل خطر ساز برای سلامتی ازدواج تعریف شده است(سفیری، محرمی، 1388).
    بک (1967، به نقل از مهین ترابی، مظاهری، صاحبی، موسوی، 1389، ص 131) معتقد است که مهمترین علت مشکلات زناشویی و روابط انسانی، اختلاف است. به اعتقاد او تفاوت در نحوه نگرش افراد باعث بروز اختلافات و پیامدهای ناشی از آن می‏شود. تعارض و اختلاف زناشویی می تواند به صورت افسردگی یکی یا هر دو زوج، سوء رفتار با همسر و درگیری لفظی و فیزیکی بین هر دو زوج بروز کرده و نهایتا به طلاق منجر شود(سایرز، کوهن و فرسکو ، 2001).
     اختلافات زناشویی موجب کاهش شادمانی کاهش رضایتمندی از زندگی، کاهش عزت نفس، دلبستگی های مساله ساز برای زوجین و افزایش علائم آشفتگی و روان شناختی می شود. این اختلافات در صورت تشدید شدن می‏تواند اثرات بدتری بر سلامت روان و رضایت زوجین و اعضای خانواده داشته باشد(هاوکینز و بوت ، 2005).  تحقیقات نشان داده است که بزرگترین پیش بینی کننده ی طلاق و نارضایتی زناشویی مشکلات مالی و کمبود جذابیت جسمی نسیت بلکه روشی است که زوجین به وسیله آن تعارض خود را در مواقع ناسازگاری مدیریت می کنند و شیوه هایی است که به وسیله ی آن با یکدیگر ارتباط بر قرار می کنند. تضادها و اختلافات و مخالفت های کنترل نشده موجب نارضایتی اعضاء می شود، که در نتیجه آن پیوندها و رشته ها گسسته و موجب از هم پاشیدن خانواده می شود. اختلاف سبب می شود روابط خانواده گی اثر بخشی خود را از دست بدهد و انسجام خانوادگی کاهش یابد و هدف های خانواده تحت تاصیر نزاع ها و کشمکش ها قرار گیرد و در حالت شدید آن موجب شکست زندگی زناشویی و احتمالا طلاق و جدایی می شود. که در نهایت این الگو ارتباطی بین زوجین به صورت اختلافات بین فردی همراه با برانگیختگی های هیجانی بروز می‏کند(دیلون ، 2005).

    قیمت فایل فقط 18,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی , مبانی نظری رضایت زناشویی , پیشینه تحقیق رضایت زناشویی , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , رضایت زناشویی

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری,و,پیشینه,تحقیق,رضایت,زناشویی, نویسنده : kavoosifar kelas9 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت: 21:05

دانلود بازی Chasm برای کامپیوتر – غرق در دنیایی اعجاب انگیز از معماها

  • دانلود بازی Chasm برای کامپیوتر – غرق در دنیایی اعجاب انگیز از معماها

    دانلود بازی Chasm را می توان اثری پلتفرمر و ماجراجویانه دانست. داستان این بازی در اعماق شهری دوردست و کوهپایه نشین رخ می دهد و محیط گیم پلی بازی به صورت تدریجی توسعه پیدا خواهد کرد. بازی Chasm از آثار برتر در سبک Hack ‘n Slash، سبک کاوش در سیاهچاله ها و پلتفرمرهای Metroidvania الهام گرفته است. دشمنانی کشنده، کالاهای قیمتی بسیار جذاب و گستره ای عظیم از اسرار، همگی منتظر شما هستند.

    در Chasm، کاربران در نقش یک شوالیه ظاهر می‌شوند که در دنیایی به نام Guildean Kingdom به کاوش می‌پردازد و برای نجات دنیای خود به نبرد با هیولاها می‌رود. گفتنی است که دنیای این بازی به طور دستی طراحی شده است که این موضوع حس و حالی خاص به بازی بخشیده است. در نیمه ی اول بازی با چالش های سختی مواجه می گردید. شیاطین و ارواح در مقابل شما ظاهر می شوند. پیاده روی در مکان های ناشناخته سختی بازی را بیش از پیش افزایش می دهد. وجود خفاش ها که از ضعیف ترین دشمنان در بازی های ویدیویی هستند می توانند در قلب شما وحشت بیاندازند.

    Chasm PC-SKIDROW

    دانلود-بازی-Chasm

    در دانلود بازی Chasm هیولاها در محیط پرپیچ و خم زیر زمین در حرکت هستند و شما باید برای زنده ماندن در مقابل آن ها تمام تلاش خود را به خرج دهید. وجود موش های صحرایی، زامبی ها و همه نوع خزنده در این بازی باعث می شود در حین بازی ضربان قلب شما به طرز عجیبی بالا رود. ولی این موضوع علاقه شما را به ادامه بازی افزایش می دهد، زیرا در هر لحظه، به مناطق عمیق تری در بازی حرکت می کنید. در بازی Chasm زمان بسیار اهمیت دارد. شما باید متناسب با ویژگی هر یک از دشمنان با آن ها به مبارزه بپردازید و شانس خود را برای زنده ماندن افزایش دهید. این موضوع از هوش و مهارت شما است که به انجام مبارزاتی بروید که شناخت کافی از آن دشمن خاص را داشته باشید.

    هنگامی که الگو های حمله دشمن را یاد می گیرید، صبر شما اغلب مهم ترین دشمن شما خواهد بود. هیولا ها در بازی با ۶ ضربه یا بیشتر می میرند. شما در بازی Chasm نباید به Grilla که به پایین و بالا می پرد با استفاده از سلاح یا بوم رنگ ضربه ای وارد نمایید زیرا انجام این کار یک نوع استراتژی خودکشی محسوب می شود. دشمنان در بازی از کوچک ترین فرصت و اشتباه شما استفاده می کنند و خیلی ناراحت کننده است که به دلیل یک اشتباه کوچک در بازی جان خود را از دست دهید. پس در بازی بسیار دقت نمایید. در دانلود بازی Chasm ده ها تَن اسلحه و لباس های مختلف برای پوشیدن وجود دارد. بنابراین شما می توانید لباس کاراکتر و سلاح مبارزه را خودتان تعیین کنید. علاوه بر اسلحه شما در بازی قادر هستید از سحر و جادو هم بهره ببرید.

    منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و کروکوگیم

    Welcome to Chasm, an action-adventure game in which you play a new recruit undertaking your first mission for the Guildean Kingdom. Thrilled to prove your worth as a knight, you track strange rumors that a mine vital to the Kingdom has been shut down. But what you discover in the mining town is worse than you imagined: The townspeople have disappeared, kidnapped by supeatural creatures emerging from the depths.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows XP + Service Pack 3
    Processor: Dual Core CPU
    Memory: 1 GB RAM
    Graphics: OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable)
    Storage: 1 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Chasm,برای,کامپیوتر,,غرق,در,دنیایی,اعجاب,انگیز,از,معماها, نویسنده : kavoosifar kelas9 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 15:57

بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

  • بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    امروز بیوگرافی بازیگر محبوب سینما آقای نوید محمد زاده را مرور می‌کنیم، او غیر از بازیگری در زمینه هاي ورزشی و اجرا هم فعالیت هاي جدی داشته اسـت، با فیلم ابد و یک روز و بازی تماشایی اش دراین فیلم دیدنی ساخته سعید روستایی بـه اوج شهرت خود رسید و همکاری با کارگردان بزرگی همچون هومن سیدی وی را هم چنان در اوج نگاه داشته اسـت.

    بیوگرافی نوید محمدزاده

    نوید محمدزاده متولد 17 فروردین ماه ، سال 1365 در شهر مهران ایلام، بازیگر اسـت. کرد ایلامی اسـت، بعد از گرفتن دیپلم بـه خاطر علاقه اش درسال 1382 بـه کلاس هاي بازیگری هنر کرج رفت و زیر نظر اساتیدی چون محمد یعقوبی و مهتاب نصیرپور دوره هاي بازیگری را گذراند.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    عکس نوید محمدزاده

    از فوتبال تا بازیگری

    مـن فوتبال بازی می‌کردم عاشق فوتبال بودم حتی قرار شده بود بروم تیم نوجوانان سایپا … دوم دبیرستان بودم فیلم سوته دلان علی حاتمی رابا بازی فوق العاده بهروز وثوقی و همان شب فیلم قیصر را دیدم روزبعد رفتم ویدئو کلوپ و فیلم صورت مجروح پاچینو را گرفتم دیگر مـن دچار جنون شده بودم.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    مثل قیصر زندگی میکردم. آن موقع تمام سر و شکلم شده بود بهروز وثوقی خلاصه این طوری علاقه مند بازیگری شدم.

    شروع فعالیت نوید محمدزاده

    بازیگری را از کار هاي دانشجویی آغاز کرد. شروع حرفه اي اش سال 1387 در فیلم در بین ابرها بـه کارگردانی روح الله حجازی بودو بعد اواخر سال 1388 هم در فیلم آندو نقش اول را بازی کرد کـه هیچوقت مجوز نگرفت.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    عکس نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

    شروع تئاتر نوید محمدزاده

    نخستین اجرای عمومی ام نمایش پسران آفتاب بود کـه در کرج اجرا کردیم. برای آن کار سال 1387 جایزه دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را گرفتم سال 1388 ماه در مرداب محمد کوروش نیا را در تالار محراب داشتم. و میتوانم بگویم شروع جدی ام سال 1389 بود با فاصله تاریک ستاره ها بود.

    شهرت نوید محمدزاده

    حضورش در فیلم ناهید سال 93 بـه کارگردانی آیدا کیخانی کـه در بيرون از کشور جوایز متعددی را گرفت برایش آرمغان شناخته شدن را داشت، سپس حضور در خشمگین نیستم کـه فیلم توقیف شده بود اعتبارش رو بیشتر کرد. فروش بالای فیلمهای لانتوری، ابد و یک روز و خشم و هیاهو او ر شناخته تر کرد.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمدزاده

    جنجال لباس پوشیدن نوید محمدزاده

    نوید محمدزاده لباسهای متفاوتی رابه تن دارد، یکی از متفاوت ترین آنها حضور با شلوار کوتاه در جشنواره کن بود کـه با واکنش منفی مردم در شبکه اجتماعی اش مواجه شد.

    سیمرغ هاي نوید

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای کشور ایران محسوب می‌ شود. دو بار پیاپی موفق بـه دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و هم چنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌ اسـت هم چنین برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء موفق بـه دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق هاي جشنواره ونیز شد.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    شلوار جنجالی نوید محمدزاده

    حمله سنگین حمید گودرزی به نوید محمدزاده

    حمید گودرزى در برنامه دورهمى مهران مدیری گفت : در گذشته فیلم‌ ها مردم را شاد می کرد، اما این روز‌ها فیلم‌ هاي غیر واقعی و سیاه نمایی و خیانت را میبینیم و سینما زن‌ ها و مرد‌ها را نسبت بـه هم بدبین می‌کند. با یک زیر پیراهنی در هشت فیلم بازی می کنند، تعداد زیادی از این بازیگران چرک هستند و نمی‌شود بـه آن‌ها نگاه کرد، آن‌ها پلشت هستند!

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    چون دو تا داد بیشتر مى زنه و رگ گردنش بیشتر مى زنه بیرون، با زیرپوش و رگ بیرون زده‌ ي گردن سیمرغ بلورین می‌گیرند چند روزبعد از این اتفاق یغما گلرویی ترانه سرای شناخته شده کشورمان در پستی شدیدا از گودرزی بابت حرفهایش انتقاد کرد.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمدزاده و ساعد سهیلی

    جسارت در پوشش

    سلیقه شخصی او در انتخاب لباس بـه‌ هیچ‌ وجه سنتی نیست و همیشه شاهد هنجارشکنی در پوشش او هستیم مهمترین ویژگی استایل محمدزاده همین هنجارشکنی اسـت اغلب پوشش‌هاي روزانه او اسپرت و طبق معمول بارنگ‌هاي تند همراه اسـت. با توجه بـه انتخاب لباس‌هاي او متوجه علاقه شخصی‌ اش بـه طیف رنگ‌ هاي گرم مثل زرشکی و کفش‌ هاي اسپرت قرمز می‌ شویم.

    زبان بدن

    نوع نشستن و ایستادن بازیگرها بـه نوعی کارت شناسایی‌ شان محسوب می‌ شود چون موقعیت اجتماعی ویژه‌اي دارند و مسلما زیر ذره‌بین مخاطب‌ ها و رسانه‌ها هستند محمدزاده هم دنبال متفاوت دیده شدن اسـت او بسیار پرانرژی ظاهر می‌ شود و حرکات بدنی زیادی هم دارد.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده و مهناز افشار

    فیلم های موفق نوید محمدزاده

    هفت فیلم موفق نوید محمدزاده : خشمگین نیستم 1392 – ناهید 1393 – ابد و یک روز 1394 – خفگی 1395 – خشم و هیاهو 1394 – بدون تاریخ بدون امضا 1395 – لانتوری 1394

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده و باران کوثری در نمایی از فیلم لانتوری

    ازدواج نوید محمدزاده

    نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

    ودر آخر نیز:

    نگاهی داریم بـه محبوب ترین پست هاي نوید محمد زاده در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از زاویه نزدیک تری وی را میبینیم و می شناسیم.

    آدرس پیج اینستاگرام نوید محمد زاده navidmohamadzadeh@

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: دادا تولدت مبارک❤️

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: خشمگین نیستم در شبکه نمایش خانگی.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    بدون متن

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: هشتاد و پنجمین زادروز استاد داود رشیدی.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: هَپی بِرد دِي مای بِرو.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: برا گیان تولدت مبارک.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: پوستر تازه خشمگین نیستم.

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت: آخرين اجرا و هفته پايانى خداى كشتار

    بیوگرافی نوید محمدزاده + عکس ها و حاشیه های او

    نوید محمد زاده با انتشار این پست نوشت خداى كشتار، پیش فروش

 

قرآن...
ما را در سایت قرآن دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی,نوید,محمدزاده,عکس,ها,و,حاشیه,های,او, نویسنده : kavoosifar kelas9 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 22:48